21 Mart 2013 Perşembe

Moodle Kurulumu

6 yorum:

  1. Moodle kurulum dosyalarını ftpdeki public_html nin içine atmamız yanlış mı olur? Mutlaka moodle klasörü içine mi atmalıyız?

    YanıtlaSil
  2. Moodle dosyalarınızı direkt public_html içine atabilirsiniz. Bunda herhangi bir problem yaşamassınız. Bu şekilde yaptığınızda kullanıcılar site adresinize tıkladığınızda direkt moodle kurulu sitenize ulaşırlar.
    Örneğin;
    www.moodletr.org sitesi gibi.
    Eğer moodle sisteminizi joomla, wordpress, drupal gibi sistemlere entegre edecekseniz moodle dosyalarınızı public_html altında istediğiniz bir klasör ismiyle koyabilirsiniz.
    Örneğin
    public_html/egitim gibi. (egitim adında bir klasör içinde moodle olacak yani)

    Daha fazla bilgi ve yardım için www.moodletr.org sitesini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erdal bey merhabalar
      inşallah yazımı okursunuz size ulaşmam gerekiyor
      http://www.francaisactif.com/elearning.index.php dosyası yanıt vermiyor ne yapmamız gerekiyor
      iyi bilen biri değilim basitçe anlatımla uygulama yapabilirim
      haber beklyorum 05302242570

      Sil
  3. moodle kurdum ancak site yönetimi aktif değil plesk panel kullanıyorum

    YanıtlaSil
  4. veritabanını oluşturduktan sonra your projects kısmından moodle seçiyorum fakat sayfa görüntülenemiyor neden olabilir acaba

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar, moodle kurup içine, articulate storyline da tasarladığım etkişimli sürükle-bırak oyununu yükleyebiliyor muyum?

    YanıtlaSil